Монтажна паста для випускних систем, 140г Wurth
Монтажна паста для випускних систем Wurth - це високоякісний термостійкий герметик на основі силікату натрію. Паста призначена для монтажу вихлопних систем автомобілів, мотоциклів, тракторів та інших транспортних засобів.
Переваги монтажної пасти Wurth:
- Високоякісні компоненти - забезпечують надійність і довговічність пасти.
- Швидке висихання - дозволяє швидко завершити монтаж.
- Прекрасна герметизація - забезпечує герметичність з'єднань, що запобігає витоку вихлопних газів.
- Позбавляє від необхідності застосовувати зварювання - дозволяє легко і швидко з'єднувати елементи вихлопної системи.
- Паста набуває твердості металу при нагріванні вихлопними газами - забезпечує міцність і надійність з'єднань.
- Термостійкість до + 700°С - дозволяє використовувати пасту в умовах високих температур.
- Стійкість до ударів і вібрації - забезпечує надійність з'єднань в умовах експлуатації.
- У з'єднаннях не виникає корозія, що полегшує демонтаж - дозволяє легко і без пошкоджень демонтувати елементи вихлопної системи.
- Не містить азбесту - безпечна для здоров'я людини і навколишнього середовища.
Застосування:
Монтажна паста Wurth застосовується для:
- Монтажу глушників, резонаторів, труб, каталітичних конверторів і інших елементів вихлопних систем.
- Герметизації з'єднань вихлопних систем.
- Реставрації пошкоджених елементів вихлопних систем.
Інструкція по застосуванню:
- Очистити поверхні, які будуть з'єднуватися.
- Нанести монтажну пасту на поверхні, що з'єднуються.
- З'єднати елементи вихлопної системи.
- Дати пасті висохнути протягом 24 годин.
Монтажна паста Wurth - це надійний і довговічний герметик, який забезпечує герметичність і надійність з'єднань вихлопних систем.
Галузь застосування:
- Використовується для монтажу глушника та
герметизації з’єднань труб нових вихлопних
систем.
- Для усунення пробоїн, пригорання,
тріщин в глушниках, резонаторах, трубах,
каталітичних конверторах автомобілів
Спосіб застосування:
- Оброблювані поверхні слід ретельно
очистити від іржі, бруду і пилу і знежирити
їх. За необхідності пористі поверхні
попередньо змочити водою. Нанести пасту
рівним шаром на зовнішню і внутрішню
поверхні з’єднуваних труб, затискачів і
патрубків. З’єднати труби так, як вони
будуть використовуватися надалі. Після
цього запустити двигун на 20 хв для
висихання засобу. Надлишки незастиглої
пасти можна видалити водою, затверділа
паста видаляється лише механічно