Електромобілі - напрям в майбутнє
Попит зростає, інфраструктура розширюється, з'являються нові напрямки бізнесу: поступово електроавтомобілі з'являється в багатьох сферах і компаніях. І останнє, але не менш важливе: бонус на покупку електромобілів привів до різкого збільшення кількості електромобілів на наших дорогах: в серпні 2020 року було зареєстровано близько 16000 електромобілів. Дослідження припускають, що до 2025 року кожен четвертий автомобіль в Європі буде електромобілем. Але чи варто зараз купувати електромобіль? А що означає перехід на електромобільні для компаній? Ви дізнаєтеся з цієї посади.
Водіння на електриці: як це працює
Щоб зрозуміти електромобільні, корисно поглянути на те, як працюють електромобілі. Транспортні засоби, що працюють з електродвигунами, в основному складаються з наступних компонентів:
- великий високовольтний акумулятор і
- низьковольтний акумулятор меншого розміру,
- Електродвигун з електромагнітами (статор і ротор),
- силова електроніка
- і порт зарядки.
Акумулятор зазвичай захищений в днище, а інші компоненти можна знайти на передній і задній осі. У порівнянні з автомобілями з бензиновим і дизельним двигуном для збірки електромобіля потрібно значно менше деталей. Електронні водії отримують вигоду від цього: знос електромобілів практично не грає ролі, дорогі перевірки і технічне обслуговування в значній мірі виключаються.
Ось як працює електромобіль:
- 1. Ротор електродвигуна знаходиться під напругою і, таким чином, стає електромагнітом.
- 2. Статор і ротор притягуються або відштовхуються один від одного.
- 3. Створюється обертальний рух.
- 4. Обертання передається на вісь автомобіля / колеса.
- 5. Силова електроніка регулює частоту, форму і силу струму, що подається на двигун.
Переваги та недоліки електромобільності
Той, хто шукає екологічно чисту альтернативу бензиновим і дизельним автомобілям, неминуче зустріне електромобілі. Переваги Stromer: відсутність викидів парникових газів, відсутність зносу, низькі експлуатаційні витрати, бонуси. Крім того, шум транспорту знижується за рахунок безшумних транспортних засобів. Водії, які люблять спортивну їзду, часто в захваті від швидкого прискорення: найшвидші електромобілі в світі можуть розігнатися до 100 км / год менш ніж за дві секунди.
Для багатьох інфраструктура є протилежністю електромобілів. Неправильно: кількість зарядних станцій в Німеччині вже вражає. В даний час в Федеративній Республіці налічується майже 21 000 зарядних станцій. До 2030 року повинен бути доступний один мільйон загальнодоступних точок зарядки - згідно з генеральним планом уряду Німеччини по створенню інфраструктури для зарядки. Для порівняння: в Німеччині зараз близько 15 000 звичайних АЗС. Однак вони, природно, мають більшу кількість паливних насосів і процес заправки коротше.
Сировина використовується для виробництва акумуляторів для електромобілів, а при виробництві використовується багато енергії. З цієї точки зору електромобіль не особливо сприятливий для клімату. Розглянемо весь життєвий цикл електронного автомобіля - з низькими експлуатаційними витратами і водінням без викидів - він як і раніше залишається більш екологічно чистим, ніж інші приводи. Як електронний водій, обов'язково зверніть увагу на джерело електрики для автомобільного акумулятора: якщо воно виробляється вугільними електростанціями, екологічна проблема тільки зміщається. Джерело живлення має вирішальне значення. Зелена електроенергія, наприклад, що виробляється вітряними або гідроелектростанціями, на 100 відсотків виробляється з відновлюваних джерел енергії.
Керуйте концепціями майбутнього
Бензиновий двигун виділяє більше 40 тонн CO 2 за час експлуатації автомобіля (приблизно через 225 000 кілометрів) . Для порівняння, підключається гібрид з майже 30 тоннами викидів CO 2 трохи більш безпечний для клімату. Електронні автомобілі явно попереду: в довгостроковій перспективі всього близько 10-15 тонн CO 2 буде за рахунок чистого електромобіля.
Гібридний, електричний, природний газ: тут ми узагальнили для вас найбільш поширені альтернативні концепції приводу:
- У звичайних гібридів є бензобак і електродвигун, який заряджається при гальмуванні.
- В додаток до бензинового двигуна підключається гібрид також має електродвигун, акумулятор якого можна заряджати.
- Електромобілі на батарейках , тобто чисті електромобілі , взагалі можуть обходитися без бензину.
- Транспортні засоби, що працюють на водні, найближче до електромобілів за викидами вуглецю.
- Автомобілі , що працюють на природному газі , працюють на стиснутому природному газі (СПГ), природному газі, виробленому з метану.
- Автомобілі, що працюють на зрідженому нафтовому газі, працюють на зрідженому нафтовому газі (СНД), побічному продукті переробки нафти.
Електромобільні в компаніях
Екологічно чистий автопарк вигідний для компаній у багатьох відношеннях: експлуатація та обслуговування беземісійній корпоративних автомобілів, таких як невеликі фургони, недорогі. Крім того, компанії платять менше податків за електромобілі і отримують субсидії, такі як поточний екологічний бонус. І останнє, але не менш важливе: зображення може виграти від переходу на E. Компанії, які відповідально дивляться в майбутнє, добре приймаються: клієнтами та майбутніми співробітниками. Про те, що потрібно враховувати при перекладі автопарку на електромобілі, можна дізнатися з статті нашого журналу «Будь ласка, поміняйте: електромобілі в ремісничому бізнесі» .
Основними переможцями в галузі електронної мобільності стали енергопостачальні компанії, компанії з сектора мобільного зв'язку, а також торгові центри та супермаркети. Останнім вигідно наявність зарядних станцій на стоянці, які запрошують клієнтів затриматися і зробити покупки.
Нові області бізнесу, що виникають із-за електромобільності, можна знайти в областях виробництва акумуляторів, утилізації та зарядки інфраструктури. Для співробітників це означає: знання в області електротехніки будуть ставати все більш важливими в майбутньому.
Погляд в майбутнє
Чи замінить електронні автомобілі звичайні приводи? Про це говорять зростаючі ціни на нафту, високі премії і анонс багатьох нових електронних моделей на 2020/21 рік. Виробники автомобілів, які продовжують покладатися на паливо, швидше за все, в майбутньому залишаться позаду конкурентів.
Перехід на E можна розглядати як постійний розвиток. Великий запас ходу, краща інфраструктура зарядки, екологічно безпечний процес утилізації: зростаючий попит, імовірно, ще більше збільшить пропозицію електромобілів і сприятиме подальшому розвитку ефективних моделей автомобілів і загальнонаціональної інфраструктури.